5
(Субота, 4. јануар 1997.)
...
То је та музика, која помаже и оном који
копа
све дубље, и који је стигао до куће
од
плавца камена у багремару налик на малу цркву,
до
дворана огромних подземног дворца
(понегде
урушен зид од цигле)
До
Учионице. И Чувара
Љубавница бежи уз неко степениште у таму...
И затим истрчава гола у некој другој просторији.
То је та музика, која осветљава стравични подземни град и
један планински
венац, и једно бело девојачко лице из ране младости. То је та
музика која као пролеће многе пупољке расцветава...
6
(Истог дана, увече)
...Адамов
"пелцар" се примио,
окалемио
је дивљу трешњу,
иако
су му се смејали момци
и
девојке и чудили се –
Ко је овај брадоња
и шта хоће?
Кућа светих ратова лупа,
пролупала
је...
Трас!
Дранг!
Дранге, дранге!
Уаааааааааа!
Зззззззззззз!
Ррррррррррр!
Крррррррр!
Прррррррр!
Та!та!та!та!
Бо!бо!бо!бо!
Вррр!Бррр!
= из необјављених рукописа Белатукадруза, почетак целине MOARA OCASKA: Наличје
Нема коментара:
Постави коментар