Translate

ПРИВАТНА БИБЛИОТЕКА Сабраних радова БелаТукадруза

ПРИВАТНА БИБЛИОТЕКА Сабраних радова БелаТукадруза
ВЕЧИТИ ЧУДЕСНИ КОРЕНОВИ - Сабрани радови Белатукадруза. - ОБАВЕШТЕЊЕ Овај блог је отворен само за позване читаоце и посетиоце, и претплатнике..Годишња претплата на ову дигиталну библиотеку износи 2000,00 дин. Претплатник има право и на слободан приступ и читање још четири блога по свом избору

понедељак, 19. март 2018.

ИЗ НЕОБЈАВЉЕНИХ РУКОПИСА / БелаТукадруз

Слике Бранке Веддер



1
Месечина се слива низ сулундар
из истог правца из кога урлик
вукова и баука

Вау, вау, вауу!
Бау, бау, бауу!

Уууууууууу!

Нек дува ветруна!
Нека поломи суве гране!

Нек веје снег.

Ја сам снег и вејавица.
Ја сам ветар и цепаница.
Ја сам цепаница и ја сам пламен.
Ја сам ватра и ја сам снег.
Ја сам пепео и из њега се поново рађам
друкчији и подмлађенији.

Упаљен сам, не укресан огњилом о кремен
већ на пламену Бадњака
Не може ме угасити никакав ветар

Нека дува, и нек и даље пада снег
Нека све прекрије снег

2

Ничега се више не бојимо!
Певајмо! Певајмо!
Лупајмо у канте!
Лупајмо у шерпе!
Песмом, радовањем, крвљу и сузама,
молитвама - тиме ћемо одбранити
Кућу светих ратова,
и све друге куће,
и сва друга села и градове,
тако нам Бог помогао!



(31. децембар 1996...)

Слике Бранке Веддер


Нема коментара:

"ДВОГЛАВИ ПЕСНИК"

"ДВОГЛАВИ ПЕСНИК"
ЦЕЛОКУПНА ДЕЛА

Расветљавање стваралаштва Беле Тукадруза

Расветљавање стваралаштва Бела ТУКАДРУЗА (алиас М. Лукића) Стални књижевни конкурс ЗАВЕТИНА

"Заветине" расписују стални књижевни конкурс, почев од јануара 2007. године, за књижевне радове који ће расветљавати из свог угла стваралаштво Бела ТУКАДРУЗА:критички, аргументовано.Радови не могу бити дужи од 2 шт. табака, односно до 32 стр. откуцане на папиру формата А4 уобичајеним новинарским проредом.(У случају да добијемо радове дуже од 2 шт. табака, размотрићемо могућност да их публикујемо као посебна дигитална издања)Радови ће бити објављени, уз дозволу аутора, на Веб сајту "Архив БЕЛАТУКАДРУЗ", онако како буду пристизали. Сврстани по областима:радови који тумаче поезију, прозу, есеј, публицистику... и тд. Уредник овог зборника др Димитрије Лукић.

Молимо ауторе, који су у прилици, да своје радове доставе у електронском облику ( укуцавши их српском ћирилицом или латиницом у Wordu), да то учине на Е-маил адресу miroslav7275@gmail.com

>

УНИВЕРЗАЛНА БИБЛИОТЕКА НОВОГ МЕДИЈА. COMPLETARIUM

"Сазвежђе З"